Øresundsquilterne i Malmø.
De har messe/udstilling 27.-29. oktober i Folket Hus, Limhamn.
De har bl.a. syet nogle planter, der ikke bliver spist af sneglene.....
Se mere på deres side http://oresundsquiltarna.blogspot.dk
Nyd sommeren.
| Lisbeth (tidligere lærer) havde forberedt sig. Der skal bruges 5 kvadrater i samme størrelse. De 4 næsten ens i farven, den 5. i en afvigende kulør. |
| Den kulørte foldes og syes i mellem 2 kvadrater i hver ende med folden mod midten. |
| Kvadraterne i enderne lægges ret mod ret med hinanden med den kulørte foldet imellem og syes sammen. |
| Et par knappenåle vil gøre underværker her. |
| Benta var igang med den traditionelle Bowtie |
| Bowtie fra vrangsiden. |
| Birthe havde fundet et par dækkeservietter frem fra gemmerne, fra et tidligere kursus med Jane Johansen. |
| Et udpluk af vores fællesprojekt. Gad vide hvad poserne gemmer på? |
| Et par tasker fra taskekursus. |
| Endnu et par tasker fra taskekursus. |
| En taske på vej. |
| Lisbeths Dresden Plate som vidst nok har været en del år under vejs. |
| Tæppet er quiltet af Beo Beo. |
| Lillian ser ud til at være glad for, at tæppet er færdigt. Tæppet er syet over pap. |
| Bente har syet dette smukke tæppe af stoffer, som er købt på en smut-tur til Australien. |
| Fuldt fokus og koncentration |
| ...mon der er håndbold i fjernsynet?? 😊 |