mandag den 23. juni 2014

Besøg af Sy`FynsQuiltelaug hos Pelunika.dk

D. 21.6. havde jeg besøg af Sy`FynsQuiltelaug i netbutikken i anledning af Quilt in Public. Jeg har ikke så meget plads i butikken og havde derfor håbet på, at vi kunne sidden udenfor. Det blæste dog for meget, så jeg måtte tage plan B (indendørs i butik og på værksted) i brug. Medlemmer af Quiltelauget kom på skift i butikken og sad og syede. Vi fik mange gode snakke om patchwork, Quiltelauget og meget andet med hinanden og besøgende i butikken.
Jeg havde dækket lidt op udendørs - mest for syns skyld.
Kirsten fra Sy`FynsQuiltelaug quiltede på en pude. Puden passer til et sengetæppe, der er en bryllupsgave til Kirsten søn og svigerdatter.
Lillian fra Sy`Fynsquiltelaug var i gang med kanterne på dette smukke tæppe.

Jeg siger tak for besøget til SyFynsQuiltelaug og dem der "faldt" in.
Kati Møller Nielsen, Pelunika.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar